oncontextmenu="return false"

Paper dreams, honey.

Gårdagen var jättetrevlig! Kvällen började hos mig med Emelie, vi drack vin och skrattade åt helt sjuka saker. Underbart. Efter ett tag drog vi vidare till Hanna, där även Jonna&Jossan var. Det blev ölspelet, ännu mer dricka och sjukt mycket skratt. Runt halv tolv drog vi till kärleksudden för Club Babel, där blev det galet mycket dans och vi var nästan kvar till stängning. På vägen hem kläcker Emelie ur sig meningen "jag är hes och där sprang en hamster!"  Ehm.. vaa? Jag tvekar ganska hårt på att det var en hamster hon såg. I alla fall, väl hemma tryckte jag i mig massa mat och sen somnade jag på två sekunder, skööönt. Men tack tjejer för en bra kväll!

Idag är jag lite smått sliten, men har ändå pallat mig ned till brorsans nya lägenhet på stan och hängt där ett par timmar. Världens bästa altan som han har på taket, love it! Nu tänkte jag nog sätta mig i solen ett tag, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: