oncontextmenu="return false"

Ut i solen, vänner!

Morgonen har spenderats i köket med mina kära, men sjuka, bröder. Och även mamma&Therese. Jag vet inte hur många gånger jag tänker hur sjukt störd,
men underbar,
min familj egentligen är.

I alla fall, musiken pumpar så där galet högt ur högtalarna just nu och vädret
utanför fönstret är helt gaalet underbart! Så.. här tänker jag inte sitta länge till,
utan jag ska strax ned på stan och träffa Jonna. Brabrabra!

Ikväll blir det repris på förra helgen - som Jonna så fint säger. Me like.


Kommentarer
Postat av: Jonna

PERNILLA - Jag har världens bästa idé, vi spelar kubb ikväll ! Eller det kanske är för blött i gräset ? Skulle vara hur kul som helst !

2009-04-03 @ 16:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: