oncontextmenu="return false"

Helgen..

Fredagen var dunder! Började med att jag&emelie fixade oss hemma hos mig, drack vin och lyssnade på grym musik. Sen vidare hem till Jonna, där balkongen blev så där härligt överbefolkad. Efter ett tag drog vi vidare till Mobergs.. och herregud vad det var mycket folk! Kändes som om man stod i kön i hundra år. Fick även träffa min saknade favorit Lännis! Skitroligt!
Runt halv tre blev det till statoil med mathias, bryngel, tim, jacob, emelie och björn. Det var inte helt fel med en pizzaslice just då ska jag säga er. Mums! Kom väl hem runt fyra och jag somnade på säkert två sekunder. Så dagen efter vaknade man med 3 missade samtal och 5 sms.. det är inte lätt alla gånger inte.


Igår vaknade jag trött och jävligt sliten. Satt ute i solen hela dagen och läste När jag hör din röst, samtidigt som jag lyssnade på mina brorsbarn som lekte. Senare på kvällen blev det en fet familjemiddag - grillat! Älskvärt till tusen. Eftersom mina bröder började dricka redan då så kunde ju inte jag vara sämre.. så resten av kvällen satt jag, brorsorna och karolina på altanen med tända ljus, härlig musik och drack lite grann. Sen kom Jonna och joinade oss, och tillslut var det bara jag, brorsan och Jonna kvar.. så vi tog fram shotglasen, lagom bra! Sedan gick vi tre ned till trädgårn, där det var galet med folk.
Vid stänging så gick jag&brorsan hem för att käka gorbys och mackor. Sjukt gott. Sen låg vi seriöst på golvet och skrek av skratt åt något som tydligen då var skitroligt, vår mamma ville döda oss..? Ja.
(jag behöver inte säga att jag har världens bästa bröder va?)

Idag är jag ännu mer sliten. Det är det enda som behövs sägas. Ikväll blir det nog att träffa Jonna lite. Yepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: