oncontextmenu="return false"

hand in hand we stare across the oceans waves, promise me we'll do this again some day

Gårdagen blev grym, precis som jag trodde. Förkrök hos emelie där vi skrattade åt helsjuka bilder, vidare till rasmus och efter nån shot där drog vid ned till trädgårn. Tiden där gick förbannat fort och efter stängning blev det lite häng med philip&erik, sen till teatern och sen blev det efterkaka hos dennis. Jag kom hem klockan 6 imorse och sov jättedåligt.. så idag är det en sliten pernilla, gudja.

Men har ändå pallrat mig ned på stan idag med annie, kikat runt lite i affärer och sedan lunchat. Gott.

Ikväll tänkte jag, halvt sovande, ligga i soffan framför nån film med en Ben&Jerrys. Sen lägga mig i normal tid, uppstigning tidigt imorgon för lite äventyr i stockholm. Bra va?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Snygg blogg!

2009-08-03 @ 13:05:20
Postat av: Pernilla

tack! :)

2009-08-03 @ 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: