oncontextmenu="return false"

I just can't wake up on the floor like a thousand times before.

Idag har jag gosat nån timme med nellie, världens sötaste, ja. Jag har städat. Jag har jagat mina jobbiga brorsbarn. Läst nya veckorevyn. Jag har skrattat åt att emelie funnit en ny gångstil - hon "svävar" fram som hon själv så fint säger.. jag dog tusen gånger om av skratt. Jag har ätit kulglass med emelie. Jag har varit jätteirriterad i några minuter. Har legat i parken i solen och ätit jordgubbar med, återigen, emelie.

Ikväll blir det pizza. Det var sjuuukt längesen jag åt det, så det lär bli gott. Kanske. Jodå.

Puss.


Sluta dra i alla trådar som du kan få tag i.
Jag har inte glömt dig och jag älskar dig.
Men jag orkar inte nu.
Släpp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: