oncontextmenu="return false"

In order to recover fast.

Gårdagen var mys. Kaffe på donken, 3½ filmer hemma hos dennis, nudlar och glass, trötthet, räkning av ordet "va". Och jag konstaterade att dom är sjuka hela högen, fast jag gillar dom ändå. Lite grann så där. Runt 3-halv 4 blev vi allt för trötta och åkte hemåt. Jag har verkligen inga bra sovtider, sover verkligen för lite, fast ja..sova kan man göra när man är död.

Ikväll blir det att kalasa med emelie, louise, jessica&co. Bra bra bra. Sen lär vi hamna på trädgårn och sen får vi väl se var vinden bär oss. Vi brukar alltid göra lite småsjuka saker när småtimmarna kryper inpå. Men det blir awesome.

Jahapp, nu regnar det också. Det var ju mindre awesome. Jag som alldeles nyss satt ute i varma solen och läste.

Äh, nu ska jag göra något vettigt som att städa lite. Sen blir det middag - duscha - fixa sig - dra på förkrök. Skitbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: