oncontextmenu="return false"

Something always brings me back to you, it never takes too long.

Här sitter jag, äter marabou-choklad och lyssnar på sara bareilles - gravity, bra grejer. Har varit trött och seg i princip hela dagen, gårdagen slet på en - Ja herregud! Men roligt hade jag igår, träffade härligt folk och tiden gick fort. Trillade in hemma runt 3. Skönt.

Idag har jag chillat sönder. Träffat jonna och myst i solen. Senare blev det att jag&emelie satt på en filt i parken och delade på en pizza. Det var helt sjukt gott och perfekt med pizza dagen efter. Mumsmums!


Kvällens tankar har gått till framtidsplaner, ja.. här kan man ju faktiskt inte vara kvar hela livet! Det vill inte jag i alla fall. Jag vill prova vingarna nån annanstans, få nya intryck och lära känna nya människor. Vill vill vill. Och allt är ju möjligt bara man vill, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: