oncontextmenu="return false"

Peaking over shoulders, waiting for my time to come.

Blev en kväll med D, E & A och chirre&dirre plus film igår. Inte helt fel va?
Klev upp halv åtta imorse, jag somnade runt två inatt kanske. Så trött, ja det var jag. Sen blev det plugg och jisses vad jag ser fram emot det här. Känns bra. Gjorde lite uppgifter och fixade, sen har jag även ätit lunch med min bror, städat, gosat sönder med smilla, gjort middag och nu sitter jag här. Håller på med ännu en uppgift, och ja.. lätt? haha nej, inte direkt.. Men dock ganska roligt.

Ikväll ska jag umgås med emelie (hur i helvete ska jag klara mig sen när hon drar?) vi ska dricka kaffe och dra såna där skämt som bara vi ser glädjen i. Älskvärt.

Kommentarer
Postat av: malin

Kika gärna in i min blogg :)

Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2009-09-01 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: