oncontextmenu="return false"

I know that it's your soul, but could you bottle it up and get down to the heart of it..

Då har det varit ännu en helg.

I fredags stod det utgång på schemat, blev förkrök med goda drinkar och vi åt även kräftor. Det var inte helt fel vill jag lova! Mums. Kvällens bästa var dock att få träffa saknade Stefan (!!) som varit borta sen mars. Fick en smärre chock till att börja med, men ack så roligt det var att få se honom igen.

I lördags planerade jag en hemmakväll med chips och godis för mig själv. Lite egentid så där. Till en början gick det finfint, men sen blev jag ganska uttråkad och då får man ett sms från en taggad Jonna. Och jag bangar nästan aldrig, så en stund senare befann vi oss på trädgårn. Efter trädgårn skiljdes jag från Jonna och var på väg hem, mötte då en allt för full Jonte och min Anniepannie. Men sen var det bara att vända igen för en nattpromenad med Dennis. Runt 3-halv 4 blev det hemgång.

Idag är jag sjuuuukt trött. Jag vill bara sova hela tiden. Och jag är även på väg att bli förkyld, inte okej! Men nu har jag i alla fall precis ätit middag ute i solen med mamsen, karolina, nellie, brorsan, mormor och morfar. Jättegott.

Nu ska jag chilla en halvtimme med en valpis i famnen, sen blir det jobb och sen efter ska jag SOVA. Äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: