oncontextmenu="return false"

Som du sa, det kan vara svårt att bli riktigt nöjd.

Fredagen började hos Hampus med ett riktigt bra gäng. Vi körde lekar, gav varandra massa komplimanger, korttrick (som vi fattade noll på) och ja, det blev lite slirit av all alkohol tillslut. Speciellt när jag tar på mig Eriks t-shirt, tröja och mössa och leker hiphopare. Då är jag inte riktigt med i matchen. Men det var jag nog inte ensam om, hah. Sen drog vi  till trädgårn, där det fortsatte att vara lite.. slirit. Ha.

förbannat slirig tjej som sagt



Lördagen var seg, förbannat seg. Eller, det var nog mest jag som var seg. Jag var trött.
Låg i soffan, glodde film, gick till köket för cola och sen soffan igen. Dock ganska skönt. Sen var vi på't igen, började på emelies balkong och sedan drog vi till statoil för att äta (?!), sen fick vi skjuts ned till trädgårn där det blev öl. Gott. Efter det drog vi på efterfest och efter nåra timmar kände vi oss nöjda, så vi gick hem till mathias och åt förbannad god mat. En riktig kock den där killen. Runt 4 gick jag min långa väg hem på 1 minut och somnade sedan gott.

Och nu kom jag precis hem. Kvällen har spenderats med emelie, dennis och adde. Vi kikade på "Sommaren med Göran" på bio. Perfekt på en seg söndag. Perfekt för vår humor, så ja - vi skrattade. Lovely.

Nu blir det film och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: