oncontextmenu="return false"

the heart is pumping for my life, the mind is happy.

Gårdagen började hos peter med emelie, jessica och ett par till (minns tyvärr inte namnen). Vi hade riktigt mysigt och öl&drinkar flödade hejvilt. Emelie&jag tänkte gå till trädgårn lite tidigare än resten och när vi kom ut ur porten så hade vi tammefan ingen aning om var vi skulle gå, haha. Vi gick vilse i vigelsjö, bra! Tog ett tag och sen vips så fungerade hjärnan igen och vi förstod var vi skulle gå.

Väl på trädgårn chillade vi och sedan hamnade vi även på teatern. Vi drog därifrån runt 3 och då fick vi för oss att hem till dennis som bor i grind. Men ja, tillslut kom vi dit och det blev makaroner till fyllekäk, haha sjukt gott. Vi alla somnade runt 6 kanske? Och runt 7.30 drog adde därifrån och efter 8 drog dennis därifrån. Så emelie och jag låg kvar och sov ett par timmar till, hon i soffan och jag i sängen. Fortfarande fulla (?).. Sjukt skönt var det i alla fall. Runt 11 drog vi hemåt, men vi lämnade först en söt lapp till dennis.







När vi väl kom hem så blev det att hoppa in i duschen, sen möta Emelie igen. Blev ned på stan en sväng och sedan häng med jessica&peter. Yepp, we like.

Nu är jag hemma igen och ska strax äta god middag. Sen ikväll är vi på't igen. Vi är sjuka. Vi vet. Men jag har så förbannat jävla roligt med dessa människor, man skrattar non-stop, tro mig.

Min bäääästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: