oncontextmenu="return false"

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

Gårdagen spenderades hemma hos emelie och sen vidare ned till trädgårn som vanligt. Och kvällen blev riktigt bra! Jag gifte mig med mossberg, fick höra dirty gossip, dansade, fixade ihop två personer, gungade i 1½ timme (varför?!) med bra människor, såg fyra stjärnfall, skrattade lite så där jättemycket osv osv.

Somnade sött vid 4 i morse och en timme senare blev man väckt av telefonen (sen att personen fick ringa upp 5 hela gånger innan jag svarade, bara för att jag varje gång råkade trycka upptaget i sömnen, är en helt annan femma...) sen runt 6 fick jag äntligen somna om igen. Sömn gillar vi.

Klev upp runt halv tolv idag, tog en dusch och sen dess har jag suttit ute i solen - ätit frukost, löst korsord, lyssnat på mina brorsbarn som aldrig är tysta och gosat med valparna (dom åker snart till sina ny hem, den första åker på lördag.. buhu!)

Ikväll blir det troligtvis häng med emelie, dennis och adde. Vi gillart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: