oncontextmenu="return false"

Som ett obehagligt allvar drar sig hösten in i stan.

Igår tog jag det lugnt. Jag. tog. det. lugnt. på. en. lördag. Jisses, när hände det sist egentligen? I alla fall, jag åt glass, godis och drack cola framför massvis med filmer. Så nån nyttig lördag snackar vi inte om iaf. Runt 23.30 hade jag tröttnat för längesen på soffan, datorn och tvn. Så jag mötte upp emelie och sen hängde vi med två lite för fulla pojkar i ett par timmar.
När jag väl kom hem blev lite käk och sen sängen, och självklart var det då som alla fyllesamtalen/smsen började strömma in, gaah. Mindre kul när man vill sova. Sist samtalet ringde runt 6, herregud..

Idag känner jag mig ganska hängig, kanske på väg att bli sjuk, inte okej! Men ikväll blir det pizza och sen blir det nog hem till dennis.

Just det, imorgon börjar jag även plugga på distans.
Se på fan, tjejen ska börja plugga igen. Men det blir nog roligt det, bara jag har disciplin på mig själv så går det nog galant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: