oncontextmenu="return false"

When you left you kissed my lips.

Home again.
Ligger i soffan och dricker te just nu. Helt slut i kroppen. Har satt på en låt som jag pinar mig igenom - jag älskar låten hur mycket som helst, men den ger mig gamla känslor tillbaka och stunder som jag ibland saknar. Tankar om en person jag fortfarande saknar. Och därmed har jag aldrig lyckats lyssna klart på den på sisådär ett år. Men den är för fin för att inte lyssnas på, så jag pinar mig igenom den så att jag en dag bara kan le när jag hör den.

Jag känner&tänker nog lite för mycket ikväll. Men sånna kvällar behövas ibland, right? Fick nyss ett fint sms från min josephine, världens bästa. Jag vet inte hur hon gör, men hon vet då alltid när vissa ord behövs lite extra. Puss på det.

Nu har jag lyssnat på låten 2 gånger. Det räcker för nu. Nu ska jag istället forsätta dricka upp mitt te, småglo på en film och sedan sova.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: