oncontextmenu="return false"

A strangled smile fell from your face.

Godmorgon! Eller ja, jag blev väckt runt åtta. Men ändå! Har varit barnvakt åt nellie hela morgonen, nu sover hon äntligen så jag chillar framför en film och äter vanlijyoghurt med kiwi i. Lagom gott. Sen runt ett ska vi hämta emmsi i skolan, sen ska jag försöka underhålla dom för resten av dagen.

Efter kl 17 nån gång ska jag möta annie, vi ska fixa lite gott inför ikväll - för då är det tjejkväll som står på schemat med annie, malin, lännis och anna. Vi ska äta gott och mysa, hur bra som helst!

Nej nu ska jag kika vidare på filmen och sen göra mig iordning. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vann du inte Kenzas väska igår?

Gå in här lottar ut en likadan



http://juliaglans.blogg.se/2009/november/hej-har-varldens-basta-jultavling.html

2009-12-04 @ 14:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: