oncontextmenu="return false"

Det här vet du inte om, men jag väntar på dig.

Igår var det juldagen och då var det utgång som stod på schemat. Emelie&jag kom igång riktigt ordentligt här hemma hos mig och sen dansade vi bort natten på mobergs med bra människor. Jag hade så fruktansvärt roligt och runt halv fem slocknade jag i sängen med sällskap. Sånt gillas. En lyckad kväll!

Idag då? Jag har nog aldrig varit såhär trött som jag varit och är idag. Så jag har varvat mellan sängen, soffan och köket. Jag har haft sex and the city-maraton och cola-flaskan har stått på bordet hela tiden. Lagom gött vill jag lova.

Imorgon
blir det in till sthlm med emelie, trängas med massa människor när det är mellandagsrea? Ja, det är tanken det.

Nu ska jag glo på ännu ett avsnitt av satc, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: