oncontextmenu="return false"

Don't you give them tricks.

Shopping stod på schemat igår och jag hittade en hel del: 4 tröjor, en kjol, smycken och 2 par skor. Jag är rånöjd, yepp. När vi kom hem från sthlm följde emelie med mig hem och kvällen bestod av att skratta åt helsjuka saker som bara vi tycker är roligt, dricka kaffe, äta paj och glo på tv. Mysigt om något.

Idag myser jag i stora mjukisbyxor och en riktigt stor hoodtröja
, för jag har en dag som enbart ska innehålla plugg. Planen är att göra det som står på min plugglista och inte få för mig att göra helt andra saker - "som för stunden tydligen är mycket roligare än att sitta med näsan i böckerna".

Nu ska jag äta lite lunch (jag är så fruktansvärt sugen på varma mackor så jag dör) och sen plugga vidare.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: