oncontextmenu="return false"

Vi står på gatan, bryter meningar i mörkret.


Dagen har spenderats med mamsen
på stan, på rusta, på coop, på jysk, på flygis.. ja gud vet var. Det tog i alla fall typ 5 timmar för oss, hah. Jag hade även tid på UM imorse, så nu är "förrådet påfyllt" igen. Skönt. Jag har också fått ännu en julklapp klar, till min bror. Så nu har jag mamma, min andra bror, lisa, karolina och oliver kvar. Stressad? Ja, lite va.

Nu har jag precis ätit en sen lunch, tänkte dammsuga nu, sen gå och köpa cigg och ikväll måste jag plugga. Har inte hunnit det de senaste dagarna, inte bra alls. Högen är lagom stor nu...

Imorgon ska jag till IKEA med brorsan och mamma, igen. Jag älskar ikea, puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: