oncontextmenu="return false"

All I gonna get is gone with your step.

Det är förjävla mycket snö, vänner. Det är det. Det är nästan så att jag vill åka pulka, men jag är förkyld som ett jävla as. Så gaaaalet jobbigt, inte varit såhär förkyld på år&dar. Så idag har jag gått och nyst säkert tusen gånger på IKEA. Det är lite synd om mig. Fast samtidigt inte - för jag har shoppat loss på ikea. Aj sa plånboken, wiho sa jag.
Så imorgon ska det fixas med hyllor och grejer. Ska ringa min bror strax och smöra lite.. han är nämligen ledig imorgon och jag tänkte.. vad vill man göra på sin lediga dag om inte hjälpa sin söta lillasyster med att bygga hyllor? JA, klart som fan att man vill. Right?

Nu har jag precis tryckt i mig lite mat och tänkte dö här i soffan en stund. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk, så jag ska kurera mig för resten av kvällen.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Jonna

hm, undrar om förkylningen kanske kan bero på lite barfota gång hem från mobergs ? hahahaha !



Jag vill ha repris på den kvällen :D

2009-12-18 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: