oncontextmenu="return false"

Julafton 2009.

Om jag hade en fin julafton? ATT jag hade. Underbara människor hela högen. Och fick jag fina julklappar? Ohja. Fick Wii (lycklig tjej!!!! då behöver jag inte hänga hos min bror hela tiden), en värmefilt, balanceboard till wii, locktång, köksredskap, presentkort, spel till wii, pengar och blablabla. Finfina saker! Nöjd tjej. Så vad tror ni att jag gjorde hela morgonen idag? Jo, jag spelade supermario. Älskvärt!

Ett bildregn vore kanske på sin plats? Jag tog sisådär 200 bilder igår. Love it.


Skjortkillarna. (och visst är oliver&leos skjortor fina? eh ja, bra smak man har va!)


Jag, vääärldens bästa karolina (hon är lite som min storasyster, fast det blir väl lite äckligt när man tänker så kanske, med tanke på att hon är förlovad med min bror..) och nellan såklart.



Min fina bror och hans fina Lisa.


Vuxenbordet.


Barnbordet.


Nellie blev mätt...


Lisas mormor, classe, janne, lisa, alice och lisas morfar.


De ser så förbannat charmigt fula ut, haha.


Karolina, nellan, brorsan och hunden sune.


Emmsi och min mamma, världens bästa mamma.


Lisa, mamma, lisas farmor, janne, linda, nellie, karolina och leo.


Nellie och Lisa.


Emma, lisas mormor&morfar, lisa, emil och oliver.


Tomten kom och ungarna var toknervösa.


Barnen, lisas syster emma osv.


Mina brorsbarn och mitt "bonus-brorsbarn" Olle. Glädje.


Folk.


Jag och Emmsi.


Lisas mamma Linda och finaste Leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: