oncontextmenu="return false"

Hela helgen har varit finfin.

Fredagskvällen blev jättemysig. Trerätters middag som var supergod, vin, öl, skratt och vi spelade även spelet "tjejmiddag" från si så där 19.30 - 00.30, haha craaazy. Men det var superroligt!

 

I lördags började morgonen med att mamsen kom hit, jag fixade mig och sen åkte vi ut till roslagsbro för att hämta oliver&leo hos deras mormor&morfar. Snuttar! Vi åkte in till norrtälje igen, oliver klippte sig, vi shoppade och fikade även. Hur mysigt som helst. Sen bar det av hemåt, var hemma 2 minuter sen iväg för att dra ned på stan igen med annie. Köpte väärldens mysigaste tröja, älskar den! Sen hemåt igen och då fick jag vara hemma en kvart. Sen skulle jag iväg igen med brorsan&co, till flygis, till karolinas jobb och sen till en restaurang för middag. Hur gott som helst. Sen hemåt och var hemma cirka en timme, sen iväg för att träffa annie igen. Vi såg "luftslottet som sprängdes" på bio. Vi säger såhär: ettan är dundergrym, tvåan är lite sisådär och trean är bra!

Igår var jag nere på julmarknaden med emmsi. Köpte remmar, brända mandlar och sedan även lite underkläder på h&m. Sen bestod kvällen av att baka lussebullar och plugga.

Idag har jag än så länge varit hos läkaren, fått medicin och blabla. Ointressant. Dagen kommer bestå av tentaplugg, igen. Jag är inte laddad för fem öre. Jag vill bara glo på film och äta lussebullar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: