oncontextmenu="return false"

Gone for now feels a lot like gone for good.

Gårdagen spenderades mest med mamsen. Man saknar henne när man knappt träffar henne vill jag lova! Jag köpte även en ny mobil igår, och det jobbigaste med nya mobiler är att den ska ladda så länge innan man får leka med den! Ih. Men det var det första jag gjorde imorse kan jag säga, och jag är hur nöjd som helst. Absolut.

Och var sjuttsingen har den här dagen tagit vägen egentligen? Klockan är snart redan 16. Och det enda jag har hunnit göra idag är att äta en stor frukost, pluggat bort ett par timmar, tagit en långdusch, glott på mtv, ätit kakor, pratat bort 2½ timmar i telefonen och EGENTLIGEN skulle jag behöva plugga mer.. men med huvudvärk känns det inte allt för lockande faktiskt.

Vi får se. Nu ska jag ta en ipren och en till kaka. Mihi.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Hur har din dag varit? Kram /M

2009-12-03 @ 20:22:19
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

2009-12-03 @ 20:39:31
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 20:39:46
Postat av: Annie

De känns som om du alltid ska köpa samma mobil som mig, bara annan färg.. ;D

2009-12-03 @ 21:47:33
Postat av: Anonym

samma mobil som mig med ;) samma färg till och med <3

2009-12-03 @ 22:18:54
Postat av: Minnie

Hej! Tänkte tipsa om min julklappskalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta :) Kolla även in lucka 1-3 dem kan du fortfarande delta I.



Kram Minnie :)

2009-12-04 @ 04:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: