oncontextmenu="return false"

Hon har ett falskt leende, jag har sett det.

Har jag fått något gjort idag då? Jodå, några uppgifter har blivit klara. Skönt. Sen blev det pannkakor till middag, och jag ville ha sylt till.. men.. tror ni jag fick upp syltburken eller? Fan heller. Då hade man nog behövt en man tror jag..

Strax kommer emelie hit (ovanligt, jag vet.. vi typ "hyper-ses" nu när hon är hemma, så att jag klarar mig sen när hon åker tillbaka till norrköping) och planen är iaf att jag ska färga brudens hår. Blir säker asbra.

puss.
Säkert! - någon gång måste du bli själv

Kommentarer
Postat av: City

Kissie full av dubbelmoral?



http://gatc.blogg.se/2009/december/radd-att-erkanna.html#comment



eller vad säger du?

Kram

2009-12-28 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: