oncontextmenu="return false"

Let me be the one that shines with you.

Goddag!
Nu på förmiddagen har jag pluggat, bra bra. Dock känns det som om det aldrig riktigt tar slut? Alltid något nytt att ta tag i. Puuuh. Har även ringt en del samtal och varit så duktig så.

Nu väntar jag på att karolinas mamma ska komma med nellie. Sen blir det att vara barnvakt åt henne till fyra, då vi går ned till musikskolan, möter upp karolina och kikar på emmas dansuppvisning. Fan, jag måste ju vara världens bästa faster egentligen. Tar hand om dom som om dom vore mina egna sötnosar. Dock saknar jag grabbarna bus = leo&oliver. Från att fått träffa dom flera flera gånger i veckan, så har jag nu inte sett dom på veckor. Sadface.

Imorgon ska jag troligtvis äntligen köpa ny mobiltelefon. Happyface! Min är ju egentligen ganska så slut nu. Har bara ännu inte riktigt bestämt mig för vilken jag vill ha, velar mellan två styckna. Sicket jävla i-landsproblem va?

Håll min hand i vimlet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: