oncontextmenu="return false"

När du gett allting de säger att du har.

Okej vänner, nu tar vi en uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna.

Fredag.
Ja, då var det utekväll som stod på schemat. Mötte upp tjejerna (jonna, hanna, becca och jossan) utanför systemet och vi handlade gott till kvällen. Sen satt vi hemma hos jonna på golvet och tryckte i oss pizza, sen blev det drinkar och idol och tillslut hamnade vi på mobergs. Hade jag roligt? ATT jag hade. Men det blev lite för mycket alkohol tillslut, så när jag kom hem toksomnade jag i sängen med kläder och allt på.. SAMTIDIGT som jag pratade med en vän i telefonen. Är man trött så är man trött lixom.


Lördag. Jag smått vinglade mig upp ur sängen, skakis och så äckligt trött, runt 10. Försökte bli människa igen genom dusch, ipren och frukost och sen drog jag ned på stan med Karolina. Jag tog sprutan mot svininfluensa (delvis pga jobbet och delvis pga leo som är i riskgruppen) och sen drog vi till donken för käk. Satt som en smäck faktiskt. Kvällen blev dock mindre bra, jag fick lite biverkningar av sprutan. Jag hade hög feber, frossa, huvudvärk, ont i kroppen och jag hade så fruktansvärt ont i armen. Så jag gick och la mig vid 21 och sov fruktansvärt dåligt hela natten. Tyck synd om mig?

Igår. Mådde kanske inte så jättemycket bättre, dock var febern inte lika hög. Så hela dagen och kvällen spenderades med att ligga i soffan och även att packa ihop alla min grejer jag har hos min bror.

Idag.
Känner jag mig inte alls sjuk idag, dock trött och ont i armen har jag fortfarande (att bara sätta på sig en tröja gör att man vill hugga av sig armen) Men klev upp kl 7 imorse för idag har jag flyttat från min bror till lägenheten. Så nu efter att nästan hållt på i 12 timmar så har alla åkt hem. Och här sitter jag i min soffa framför tvn och myser. Jag är så jävla trött att jag dör..

Nu ska jag lyssna på melissa horn och sjunga så där jobbigt högt som jag gör när jag är ensam. Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: