oncontextmenu="return false"

Sometimes I wonder why we're always coming down, and why we need to touch the ground.

Förmiddagen har spenderats med mamma. Jag tror nog att hon har lite seperationsångest.. sötmammsen. Vi har köpt julgran åt mig och fixat med lite saker. Har även varit hos brorsan en sväng och pussat på världens sötaste nellie.

Nu har jag pluggat nån timme, så högen blir i alla fall lite lite mindre. Det tackar vi för.

Nu väntar jag på att mormor&morfar ska komma, vi ska hämta en platt-tv som jag fått i tidig julklapp. Lovely! Sen ska vi storhandla, tänkte även försöka handla mammas julklapp (så att jag kan sluta grubbla över den!) och efteråt ska jag bjuda dom på middag.

Nu plingar det på dörren, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: