oncontextmenu="return false"

Vinterns korta dar är långa i år.

Fortfarande lite halvt sänkt av min förkylning idag, vill bli frisk frisk frisk! Men än så länge har dagen spenderats med min bror och nellie som var här imorse, sen har jag hängt på stan med annie. Har köpt julklapp åt oliver och även min bror, är snart färdig med alla klappar - sköönt.

Just nu väntar på att min andra bror ska komma, sen tänkte jag nog mysa ned mig i soffan en stund. Jag är trött och behöver nog ta en ipren. Kvällen blir lugn, det är en sak som är säker i alla fall. Mamma kommer hit tidigt imorgonbitti och hjälper mig med lite allt möjligt. Fin familj man har.

Förresten - vad jag saknar dessa små sötnosar.
(min fina smillis är den allra allra brunaste)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: