oncontextmenu="return false"

You’re the kind of girl who can take down a man and lift him back up again.

Hej! Sov riktig bra första natten i lägenheten faktiskt, helt okej! Imorse blev jag väckt av ringklockan runt 9. Vad i helvete var lite min första tanke, jag som egentligen skulle gå upp vid 10. Och vilka stod inte där om inte min bror och leo. Deras plan var tydligen att kolla in lägenheten och hänga med mig halva dagen, sötnötar. Så runt elva hade jag tvättstugan, slängde in lite tvätt och sen drog vi ned på stan, och jag har även köpt en julklapp åt nellie. Börjar bli lite stressad, det är några julklappar kvar och inte allt för långt kvar till julafton.

Nu har jag precis fixat med tvätten igen, sitter nu och äter gorbys och dricker en kopp kaffe. Gött.
Ska om en stund ut i snövädret igen och handla. Att jag storhandlade för över 2000:- igår var tydligen inte tillräckligt. Blä.

Men först ska jag ringa mamma, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: