oncontextmenu="return false"

and you write pop songs..

Igår på morgonen så låg jag och myste med mitt lilla brorsbarn som bara är snart 2 veckor. Lilla Nellie, världens sötaste. Sen efter att jag slitit mig ifrån henne mötte jag upp Annie. Vi gick en sväng på stan, fikade, gick upp till flygis och sen hamnade vi på donken för milkshake och kaffe. Härligt. Och på kvällen kom Emelie över en sväng, så vi chillade ett par timmar tills vi båda höll på att somna. (och ja annie, jag lyckades även hinna med ett par telefonsamtal och ett par avsnitt av scrubs, haha alltid)

Det roligaste och kanske med chockerande just nu är att Annie&jag ska börja simma och det ska vi göra kl 07 på torsdag! Inte ens när jag jobbar är jag uppe så tidigt, men det ska bli riktigt skönt faktiskt. Hurtiga vi är!

Kommentarer
Postat av: Annie

Va bra, för annars hade jag ljugit. Och de vill jag ju inte ;)

2009-02-03 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: