oncontextmenu="return false"

Helgen.

Gårdagen började stressigt och mitt i all stress så brände jag mig på armen med min trippeltång. Gjorde förbannat ont och nu har jag ett jättestort märke där, väldigt fint. Tillslut kom vi alla iväg till sthlm, drog på förfest hos Andreas där det var massvis med folk och sen drog vi alla iväg till Pans, där det blev dans i ett par timmar. Riktigt kul. Kvällen avslutades hemma hos Jocke med köttbullar och makaroner till fyllekäk, galet gott. Vi hamnade väl i sängen runt 5-6.

Imorse vaknde jag upp bredvid Jocke med huvudvärk och var förbannat trött. Orkade inte gå upp till övervåning för att väcka Anna, Emelie och Louise.. så lat som jag är så ringde jag Emelie istället som fick komma ned, hah. Runt 13 så drog vi hemåt iaf och väl hemma har jag bara chillat, ätit, sovit och kollat på serier. Så sjukt trött fortfarande, blev ju inte många timmars sömn.

Glömde tyvärr kameran, så några bilder blev det inte. Trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: