oncontextmenu="return false"

Life is good.

Idag blev det en tripp ned på stan. En sväng på systemet och sen köpte jag en kjol och även skorna som jag så länge har suktat efter. Älskar dom!

Hela dagen har vår skrivare inte velat fungera enligt mina brorsor och min mamma. Sen kom jag hem, fixade lite och vipps.. så funkade den precis som vanligt! Är dom jävligt otekniska eller är det jag
som är helt grym?


Ikväll blir det utgång för att fira min födelsedag i efterskott
, tror att det kommer bli en dunderbra kväll/natt, känner det på mig. Och när det gäller outfit, så blir det dom nya skorna, nya kjolen och sen något snyggt linne. Great!

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

så snygga skor :D vart kommer dom ifrån?

2009-02-27 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: