oncontextmenu="return false"

Lördag.

Gårdagen blev riktigt lyckad! Jag hade fruktansvärt roligt, det var massvis med människor och vi dansade tills fötterna värkte. Men det som förgyllde hela min kväll/natt var definitivt Malin. Mitt hjärtegull. Min sväljis. Alltid.
Idag har jag varit så förbannat trött, helt sinnes. Så hela dagen har jag varvat med att sova och se på serier/filmer. Galet skönt iofs.
Egentligen var det tänkt att det skulle bli utgång även ikväll, men det orkar vi inte. Sen kom bio upp på tal, men det orkar jag inte. Sen tänkte Emelie&jag att vi bara skulle chilla sönder, men jag orkar inte gå till henne och hon orkar inte gå till mig. Haha, snacka om lagom lata och trötta! Känner på mig att jag kommer somna tidigt ikväll.
Så jag tänker ligga kvar här med mina chips och glo lite på melodifestivalen faktiskt.

Btw, nämnde jag att jag var trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: