oncontextmenu="return false"

So what if we loose our minds, so what if it doesn't make much sense.

Kvällen igår blev inge vidare. Att jag aldrig lär mig? Så jag somnade rätt sent och sov inge vidare bra, och när klockan sen ringde så kändes det som om jag inte alls hade sovit, hatart. Tog mig i alla fall upp runt halv åtta och efter lite frulle så drog jag iväg till läkaren för att mest gå igenom provsvar och sånt. Ännu fler undersökningar väntar nu framöver, oj vad roligt..
När jag väl kom hem så kröp jag ned i soffan med duntäcket och en kopp te och kikade på seven pounds. Resten av dagen kommer att spenderas med Emelie. Guld.



Jag&E för typ 5 år sen. Camtiden ni vet, haha..

Kommentarer
Postat av: emma

Härligt! Jag har bara sett en konsert hitills. Jamen gud, all inspiration kommer därifrån! Det är sjuuukt!

2009-02-12 @ 12:58:58
Postat av: emma

Ja exakt, det känns bara sjukt obekvämt och jag vet knappt vad jag ska säga. Ja du har rätt, jag borde ge dom en chans för jag vet ju att dom vill lyssna. Hehe det är absolut ingen fara! Det är bara bra så jag vet att jag inte är ensam om att vara sån :).

2009-02-12 @ 18:58:34
Postat av: emma

Ja exakt, det känns bara sjukt obekvämt och jag vet knappt vad jag ska säga. Ja du har rätt, jag borde ge dom en chans för jag vet ju att dom vill lyssna. Hehe det är absolut ingen fara! Det är bara bra så jag vet att jag inte är ensam om att vara sån :).

2009-02-12 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: