oncontextmenu="return false"

It's written all over your face.

Fredagen med Emelie var dundermysig, vi åt som bara den och det blev ett antal filmer. Sen runt halv 3 gick vi och mötte upp M. Några timmar senare fick jag äntligen sova, sov sedan som guuud.

Igår
spenderades min kväll inne i sthlm med mina kära vän Joachim. Det blev vääärldens godaste middag och sedan bio - The Unborn. Jocke hatar skräckisar, så han satt ihopkuren i stolen och jag skrattade sönder mig själv varje gång han ryckte till av rädsla.. lite elakt kanske, men det var så förbannat roligt. (sen att jag hade en 14årig tjej bredvid mig som hela jävla tiden pratade och skrek var ju mindre kul vill jag lova...) Men filmen var faktiskt riktigt bra, ganska så äcklig bara :) Efter bion mötte vi upp Mattias och efter ett tag tog jag bussen hem. Kom väl hem runt 1 och då mötte jag upp M.

Idag har jag mest tagit det lugnt, kollat på dexter och tänkte snart hoppa in i duschen. Ikväll blir det chill&tacos hemma hos brorsan, gottgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: