oncontextmenu="return false"

your skin and bones turn into something beautiful..

Håret blev bra, känns så galet mycket fräschare nu och hon påpekade flera gånger att det har blivit mycket tjockare sen sist jag var där. Wiho!
Efter klippningen ringde jag Emelie som så fint skuttade ned på stan och mötte upp mig. Vi tog en sväng i affärerna och jag hittade lite smått som jag köpte.. underkläder, nagellack, strumpor och ansiktsmask. Dunderbra!

Just nu sitter jag här i sängen, lyssnar på coldplay och är ganska så trött. I bakgrunden brottas oliver&leo.. och det svider i min hand efter alla jäkla high five som jag måste ge den som vinner varje "brottningsmatch". Ja ni..

Helgen är iaf planerad in i det minsta och den kommer att bli great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: