oncontextmenu="return false"

Du kan inte tvinga dina ben att börja gå.

Idag har jag minnsan gått många promenader!
Imorse gick mamma och jag hem till brorsan, eftersom de fortfarande är kvar på BB så skulle vi mata katterna. Sen när jag kom hem, så var det nästan att dra igen.. Drog ned på stan och träffade Annie, köpte lite nya hårprodukter och sen tog vi en promenad ut på borgmästarholmen. Därifrån gick vi upp till donken för käk. Gottgott. Efter att jag kommit hem var jag bara hemma i en timme, sen ut på promenad igen! Och nu 1½ timme senare är jag hemma igen och trött som bara attans.

Nu tänker jag ligga här i soffan resten av kvällen och kika på serier, sköönt. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh jag hoppas du har rätt :p Börjar bli mer lugn nu, men vi får se hur jag mår i morgon bitti. Är väldigt orolig för magen.



Hur går det för dig med körkortet då? Visst väntar du bara på uppkörningen nu?

2009-01-22 @ 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: