oncontextmenu="return false"

Fredag

Inatt vaknade jag med världens jävla magont, hade så fruktansvärt ont att jag var tvungen att ringa mamma som jobbade. Men efter ett par timmar med värmekudden och några avsnitt av scrubs så gav det med sig lite, så jag kunde iaf somna om sen. Men idag känns det bättre iaf, tur det!

Sitter just nu och slöar i soffan, sitter mellan mina kära brorsbarn oliver&leo som kollar på "musses klubbhus".. skitsöta.
Ikväll ska jag laga middag åt familjen med oliver&leo, lite halvmyysigt så där. Och sen taggar jag&emelie igång och förbereder oss för utgång, uuuunderbart!

Försöker komma på vad jag ska ha på mig ikväll, men det är tyvärr inte det lättaste faktiskt.. alltid ett sånt jävla i-landsproblem.

Annars är helgen fullspäckad på roligheter, så helgen kommer minsann att bli toppen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: