oncontextmenu="return false"

Lördag.

Gårdagen var förbaskat rolig! Det var mycket och häligt folk och vi dansade som aldrig förr. En toppenkväll, absolut. Somnade ungefär runt halv sex, så idag är jag galet sliten må jag säga. Så jag har bara sovit idag och kikat på how I met you mother, perfekt på en dag då man är lite halvbakis och galet trött.
Men nu måste jag slänga mig i duschen och göra mig i ordning. Familjen är bortbjuden på middag ikväll, fast egentligen hade jag bara velat fortsätta att ligga här i soffan framför någon bra film.. men det får väl bli senare ikväll kanske.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: Tack för din åsikt om vilken klänning som jag ska välja till balen :) Jag får väl se vilken jag väljer i slutändan! <3

2009-01-26 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: