oncontextmenu="return false"

I am a rockstar.

Förutom lite småsaker så var gårdagen riktigt lyckad, hade förbaskat roligt. Det var mycket och härligt folk. Sandra fyllde ju även 20 år! Det blev iaf dans i flera timmar, sedan avslutades kvällen (som vanligt) på statoil och sedan gick vi hem med trötta fötter. Kom hem runt fyra-halv fem och somnade halvt förbannad efter ett telefonsamtal - mindre roligt. Men folk i den här stan slutar tammefan aldrig att förvåna en.

Kvällens gulligaste var i alla fall tjejen som kom fram till mig sa att hon kände igen mig och sedan ger mig en fet komplimang för mina ögon. Sånt är sött! Varför gör man inte sånt oftare? En sån enkel sak kan ju göra en annan jätteglad.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Okej så bra :) Jo jag hade det riktigt trevligt oxå!

2009-01-11 @ 19:26:54
Postat av: hemlig beundrare

men du har ju jätte fina ögon ju!

puss!

2009-01-11 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: