oncontextmenu="return false"

I'm running out of things to do to get you off my mind.

Gårdagen bjöd på jobb, middag på stan och sedan chill med Emelie då vi skrattade bort
ett par timmar på kvällen, vilket gav mig en ny snygg bild på henne att ha på mobilen när
hon ringer/smsar. Den förra jag hade var förbannat rolig, men på den här.. herregud..
hon ser ut som en gammal spåkvinna med häxhår.. you gotta love it, i sure do.

Imorse ringde klockan runt halv nio, jag var ashungrig men fick inte äta något eftersom jag skulle till sjukhuset. Så drog iväg dit och gjorde undersökningen, fick börja med att dricka världens äckligaste dricka som jag har mått illa av sen dess. Usch, smakade helvete.
3
timmar senare kom jag äntligen därifrån. Fyfan, inte det roligaste jag har varit med
om och jag bara fasar för måndag då jag har ytterligare 2 undersökningar. Jag. vill. inte.

Nu sitter jag bredvid Oliver som spelar Kung Fu Panda.. och det kliar lite i fingrarna
för jag vill bara ta över spelet och göra allt åt honom. Haha.

Ne, nu tänkte jag trycka i mig en bit kladdkaka med Therese. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: