oncontextmenu="return false"

Tangled up in you..

Gårdagens bravader var dunderhärliga! Någon blev kanske lite väl rund under fötterna in på småtimmarna, men det är inte alltid lätt inte ;) Vi slog klackarna i taket och dansade bort ett par timmar.. underbart. Fick även träffa min älskade malin, kramkalas hur länge som helst. Saknad till den bruden!
Kvällen slutade med att jag gick från Mobergs runt två för att möta upp M, och jag hamnade i sängen runt kl 5 med ett leende på läpparna och kikade på några avsnitt av scrubs.
Tyvärr sov jag uselt, eftersom magonten kändes av allt för väl.. otroligt tröttsamt. Så idag har jag försökt att ta igen lite sömn, blivit bundis med min värmekudde igen och pratat sönder i telefonen med Emelie. Och nu har jag myskväll med mina brorsbarn, sweet.

Imorgon blir det middag&bio med M, ännu mer sweet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

magont jämt och ständigt = lite för mycket alkohol?

2009-02-01 @ 10:16:12
Postat av: J.W

du som skrivit den idiotiska kommentaren känner tydligen inte pernilla!? då skulle du veta om hennes problem med magen.. Och om du skulle läsa bloggen lite mer noggrant skulle du även veta att hon varit på ett flertal undersökningar.



Att skriva sådana kommentarer om något man inte har någon aning om är bara onödigt. Slöseri med tid som du kunde ha lagt på att vara lite trevlig istället och skrivit "hoppas att du inte har lika ont i magen idag" eller inte skrivit något alls.







(pernilla är underbar.. <3 )

2009-02-01 @ 12:36:23
Postat av: hemlig beundrare

Håller med, riktigt dum kommentar! hoppas att magen blir bättre snart tjejen!

2009-02-01 @ 14:12:15
Postat av: Pernilla

Kan ju faktiskt säga att det inte har något med alkoholen att göra. Har haft många perioder under dessa 2 år som jag inte druckit något och ändå haft magont. Så..

2009-02-02 @ 20:23:36
Postat av: Anna

ja men visst är det en underbar låt! (:



anonyma töntar som inte ens kan stå för vad de skriver kan dra åt pipsvängen!

2009-02-03 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: