oncontextmenu="return false"

All my ladies in the front, just make your body work.

Här sitter jag och surplar i mig c-vitamin, allt för att
inte vara förkyld länge. Men inatt sov jag bannemig superskönt och låg inte vaken flera timmar som jag har gjort de senaste nätterna. Jag känner mig även gaaaalet mycket piggare, så ikväll blir det att slå klackarna i taket.. är man taggad så är man!
Som tur är så slipper jag det där vanliga i-landsproblemet som man alltid har när det
vankas utgång ("vad ska jag ha på mig?") eftersom
att jag redan vet vad jag ska ha på mig, skönt!
Blir enkelt med jeans, ett lila linne och pumps.

Ne, nu ska jag göra lite nytta
plus bomba Emelie med tagg-sms.

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

japp det blev ju trotsallt utgång igår för min del! ;D Hade du skoj på Mobergs då? :)

2009-01-11 @ 11:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: