oncontextmenu="return false"

Så du vill bo på Easy Street, aldrig riskera nåt, aldrig växa upp?

Igårkväll blev det lite mini-spa - en lång dusch, skrubbning, hårinpackning, ansiktsmask, fixa naglarna osv osv. Hur jäkla skönt som helst, och man känner sig så galet fräsch när man sedan kryper ned i en ren och nybäddad säng. Love it.

Imorse blev jag väckt av sisådär 3 sms och ett telefonsamtal, morgonpigga jävlar. Lämnade sedan den varma sängen och fixade i ordning mig. Blev det en tripp ned på stan med Annie och jag tror att de flesta kan ana var vi hamnade tillslut - landkrabban såklart. Skagenbaguetten satt fint i magen vill jag lova, som alltid.

Nu lyssnar jag på Håkan och småkikar lite på The Hills, även fast jag sett alla säsongerna flera gånger om så tittar jag ändå. Bra grejer det där vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Josephine

skulle bestämma lekdag med dig på msn nu ju,

men så äru inte inne ;> <3

2009-01-07 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: