oncontextmenu="return false"

what happens to a man when he spills his heart on a page?

Var ju ett tag sen jag skrev, eller ja, ett par dagar.
Men ibland är man lite seg och lat.


Men det nya året firades in riktigt bra med vänner, precis så som det ska vara.
Tyvärr glömde jag nästan helt bort att jag hade kameran med mig och bara några få kort togs, men har inte orkat lägga in dom på datorn ännu.. så.. ja, det får bli senare helt enkelt.

Nu ligger jag här i soffan med mitt duntäcke och med datorn i knäet, kom precis hem och jag fryser som bara den! Det är ju så galet kallt ute, fyfan.. Nu när julen och allt det där är över så vill jag bara ha vår! Slippa stora jackor, vantar och halsdukar... och bara kunna ha tunna skor och slänga på sig skinnjackan, satan så skönt det hade varit.

Jaja, kvällen har spenderats med Annie. Vi tog en promenad i kylan hem till Lännis där vi även sen fick träffa carro, johan, william och viktor. Roligt, eftersom man så sällan ser dom nuförtiden! Sen hamnade vi på donken för käk, gottgott!

Nu resten av kvällen blir det film och telefonsamtal. Skönt må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: