oncontextmenu="return false"

You stick your head in the sunshine.

Erik Hassle - Don't bring flowers after I'm dead
Erik Hassle - Bump in the road


Älskart.


Imorse runt 9 blev jag väckt av mina små skitungar till brorsbarn.. hade planerat att få sova mycket längre, men det var ju helt omöjligt med tanke på att dom skrek och höll på. Suck.
Sen dess har jag varit och handlat med brorsbarnen&mamsen på flygis, åkt hem till brorsan och pussat på bebisen.. hur galet söt får man vara lixom? Kommit hem och städat, och även lyssnat sönder Erik Hassle. Grabben har ju talang!

Ikväll blir det fest!
Som om vi någon helg bara kan ta det lugnt? Nej, haha.

Kommentarer
Postat av: Annie

Fan Pörn, vi har ju alltid samma städdag, nu känns de ju som om jag inte har något val :(

2009-01-23 @ 14:27:07
Postat av: Pernilla

I knooow. Tänkte på dig när jag skrev det ;)

2009-01-23 @ 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: