oncontextmenu="return false"

About your hair, you needn’t care, you look beautiful all the time.

Jag sov som en gud i natt, skoja inte! Somnade innan tolv, vaknade nån gång runt 7 imorse av att jag hörde mamsen, somnade om och vaknade sedan igen runt 10 - superpigg! Utvilad till max, förbannat skönt och behövligt.

Dagen har spenderats med min anniepannie, vi har chillat runt på stan och självklart fikat på landkrabban, standard för oss det and i loooove it.

Nu har jag precis ätit middag, är proppmätt och är så där "mätt-trött". Ligger i soffan i vardagsrummet och oliver&leo kikar på horton. Det är ju en förbannat söt film egentligen, hah.

Ikväll ska jag vara barnvakt och sen blir det chill med emelie. Me like, me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: