oncontextmenu="return false"

I got the that rock and roll.

Jag har riktigt sjukt roligt igår! Vi alla var så galet taggade så det kittlades i hela kroppen. Först hem till emelie, sen ned till trädgårn där vi träffade galet härligt folk, sen åkte vi upp till mobet, tog stämpel där och drog sedan ned till trädgårn igen. Sen efter trädgårn drog vi upp till mobet igen, och tro det eller ej - men det var tammefan en hel del människor där! Kors i taket. Vi dansade bort två timmar och sedan blev det efterkaka hos dennis. Jajamänsan. Kom hem runt 4.30 i natt och emelie&lousie skulle upp 1½ timme senare. Sån skadeglädje jag kände, jag som kunde soooova länge. hahah.

Men jag är trött även fast jag sovit länge. Men det ordnar sig. Och ikväll är vi på't igen! Of course. Sjuuuukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: