oncontextmenu="return false"

I like that boom boom pow.

I onsdags blev det en sväng på stan med Emelie&Malin, blev lite småshopping och såklart Landkrabban. Good. Sen efter jobbet blev det ett kvällsdopp med en bästa vän. Tillslut blev vi råtaggade på onsdagsklubben och efter lite fix drog vi dit. Världens jävla kö var det, men som tur var så gick det fort.. och jisses vad mycket folk det var på trädgårn, herregud. Men efter stängning blev det hemåt till sängen. Skönt.

Igår blev det att steka på stranden och sen när jag kom hem hamnade jag i ett vattenkrig med brorsorna och Emma. Vem blev blötast tror ni? Jag såklart, jag var helt neddränkt i vatten. Mys... Sen på kvällen drog familjen ned till parken för att se när Oliver&Leo skulle springa knatteloppet.. så jävla söta när dem lubbade runt där. Efter det mötte jag upp Emelie och vi chillade runt på stan ett tag, lagom mys.

Imorse vaknade jag med någon slags nackspärr.. sjukt mig? Jag har så jävla ont och kan inte överhuvudtaget vrida huvudet åt höger. Det suger. Så jag har kletat på massa tiger balsam och hoppas på att det blir bättre tills ikväll, partysugen tjej....

Äh. Ut i solen nu va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: