oncontextmenu="return false"

No one sleeps when I'm awake.

Dagen har inte varit så jätteintressant kanske.
Vaknade alldeles för trött imorse av väckarklockan, ville vända mig om och somnade vidare. Men nepp, inte det inte. Drog sedan till jobbet och sen hemåt igen efter ett par timmar. Intressant? Nee.
Sen dess har jag pratat i telefonen med emelie (som kommer hem imorgon, JA!), taggat sönder henne på onsdagsklubben imorgon. Hon kommer ju må som en gud när hon kommer hem efter att ha suttit på en buss i typ 8 timmar, hon kan ju sova hela vägen hem? Ja, perfekt! Här kör man på ba.

Har precis duschat och nu ligger jag här i soffan med en liten söt hundvalp bredvid mig. Leo ska han tydligen heta enligt dom som ska köpa honom. Mitt brorsbarn Leo är ju galet nöjd över det namnvalet kan jag säga.

Men nu ska jag äta lite mer vindruvor och glo på film. Bra kväll. Slappt. I like.


You know it hurts so bad, just like I knew that it would
But I'd do it again, I'd do it again if I could

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: