oncontextmenu="return false"

Ooh mister, tell me what life's like for you.

Nackspärren blev värre igår, men efter att ha suttit i massagestolen i flera timmar, tagit en lång varmdusch och även tagit ett par groggar så var jag fit for fight! Liiite i alla fall. Mötte upp min favoritjonna och sen drog vi vidare till emelie där även louise&elin var. Runt elva traskade vi därifrån, lite väl runda under fötterna kanske, men det var finfint ändå. Sen spenderades kvällen på trädgårn och där träffade jag även på min allt för saknade Pontus som jag inte träffat på evigheter. Bra grabb det där, förjävligt bra grabb.
Jag somnade runt 4 och jag har sovit förjävligt inatt faktiskt.. runt 9 gav jag helt enkelt upp, det gick inte att sova med en nacke som smärtar så fort man rör på sig.
Så därmed blir dagen och kvällen lugn idag, min nacke mår långt ifrån bra. Tröttsamt, ja.

I came to tell you that you're my favourite girl. Would you like it if I put you into my world?
There's broken hearts in basements and broken love on the streets.
 You were so fed up of it all always, involving me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: